Идеи и цели

Насоченост и целеви групи:

Идеята за създаване на фамилия от брандове се обуславя от стремежа на компанията да разграничи маркетинговото представяне на широк диапазон продукти, спрямо различни целеви групи от потребители и ценови нива.

Формат на брандовете обединени във фамилна група Decor Group:

DЕCOR CENTER е насочен към масовия клиент с нисък до среден клас продукти в областта на подовите настилки, стенните покрития, декоративните материали и мебелно обзавеждане.

DЕCOR CERAMIC е специализиран бранд в обзавеждане за баня, теракота и гранитогрес, предлагащ цялата продуктова гама в бранша.

FLOOR DЕCOR е бранд обособен във средния до висок клас подови настилки, но най-вече в областта на огромното си разнообразие на масивните паркети.

WALL DЕCOR е профилиран в предлагането на продукти за цялостното декориране на стени с уникално богатата си гама от тапети, завеси, латекси и модерни декорации и аксесоари.

DЕCOR STUDIO е обединяващият бранд от фамилията във високия клас продукти, който изпълнява ролята на комплексен интериорен дизайнер като обслужва, както проектирането на домашни интериори, така и инвестиционни проекти

Цели на компанията:

Актуално поддържана широка продуктова гама.

Качество на професионални консултации за продуктите и услугите.

Своевременни доставки до обекта за максимално улеснение на клиента.

Конкурентна и гъвкава ценова политика.

С уважение
Ръководсвото на Декор Център